יום רביעי, 10 באוגוסט 2016

לשחק בין הפגישות

חודש אוגוסט האיום כבר כאן והסיכוי לחבר את כל הקבוצה לפגישת משחק שואף לאפס.

אבל...

זה לא אומר שמפסיקים לשחק. 

נכון, יש פלטפורמות שמאפשרות לשחק משחק וירטואלי כמו Roll20 אבל אני לא יכול לפתוח שולחן באמצע יום עבודה, וגם האפשרות לעשות זאת עם ילדים שערים עד מאוחר הוא אפסי על סף הבלתי אפשרי. 

אז, מה הפתרון? 
באחת הרשומות הקודמות תיארתי את התוכנה איתה אנחנו מתקשים (הסלאק). פתחנו ערוץ יעודי, כלומר הערוץ היעודי למערכה של המלחמה המוזרה הראשונה הופקע משימושו המקורי שהיה לשוחח על המערכה - והפכנו אותו לערוץ אין-פליי בו כל שחקן מדבר בשם הדמות שלו ואני כמנחה מדבר בשם הדב"שים. כך הצלחנו לקדם בין שתי פגישות רחוקות האחת מהשנייה את הסיפור, הוספנו קצת משחק תפקידים לעניין והפגנו את השיעמום בנקודות שונות במשך היום השגרתי שלנו. 

אבל רגע, אתם בוודאי שואלים איך מגלגלים קוביות. ובכן, כאן נכנס הנושא של תוספים שונים שאפשר להתקין על המערכת. מצאנו בוט גלגולים שבאמצעות פקודה פשוטה מגלגל לנו את הקוביות הדרושות על מנת לבדוק דברים שונים במשחק. 

הערוץ הזה מאפשר לי כמנחה לקדם נושאים שחבל להתעכב עליהם במהלך מפגש רגיל. דוגמה מצויינת הייתה מקרה בור הכיתה שהתה במגננה בין פגישות והדרך שלי לבשר לכולם כי לפגישה הבאה צריך להגיע עם דמויות אחרי "מלא מחדש" (אם להשתמש בעגה הצה"לית, שמלאי התחמושת והמזון שלהם חודש) הייתה פשוט לתת לאחד הדב"שים את התפקיד של חלוקת תחמושת ורימונים לכל אחת מהדמויות תוך משחק תפקידים מהנה (שכלל גם הפגנת שרירים של המ"כ ושבוע של עבודת מחראות לדב"ש).

אני מגלגל בראש כבר כמה זמן לנסות ולהריץ משחק צ'ט יעודי, כמו זה שתיארו הגמדים בפרק 155 – לשחק בצ'אט (אבל אחרת), ואולי אפילו לשחק בוואנור שקניתי לעצמי בתור מתנת יום הולדת לפני כמה חודשים וטרם הספקתי להתעמק בו. אולי בסוף זה יקרה, ולכשזה יקרה - הפלטפורמה מוכנה להתחלת משחק ואנחנו כשחקנים כבר מתורגלים. 

זהו להפעם, 
הישארו פראיים!

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה