יום ראשון, 10 באפריל 2016

רכישה חדשה, תחושת מחסור גדולה, והתרגשות לעתיד לבוא - הגיגים שלאחר סשן

ושוב כהרגלנו שחקן אחד היה חסר אז קפצנו לעולם הפנטזיה. אז מצאנו עצמנו עומדים במרכז אחוזת הקבר של הרפתקאת "מחווה אחרונה למת", שעליה סיפרתי במספר הזדמנויות שונות (כמו פה, וגם פה) במטרה לסיים את ההרפתקאה הזו שלמעשה הוגדה כחד"פ (חד פעמית, סוג של מילוי חורים) ועדיין מלווה אותנו כבר סשן שלישי.

מפת המשבצות והמיניאטורות
כמה ימים לפני הסשן נחתה אצל אחד מחברי הקבוצה חבילה אשר הכילה בתוכה את מפת הקרב של פאיזו שהיא למעשה מפה משובצת עליה אפשר לסמן עליה את ההתקדמות והמפה ולמחוק לאחר מכן לצורך שימוש חוזר.

מצאנו את זה מאד שימושי וזה חסך ממני את הצורך להדביק את האריחים הקודמים או לחילופין להדפיס מפת קרב להרפתקאה חד פעמית. ובשילוב מיניאטורות שהביא שחקן אחר זה היה ממש מוצלח. הערה קטנה לעצמי - להתחיל להכין מצבור של דמויות נייר שאותן אוכל להעמיד מול הדמויות. קצת מבאס לראות את הדמויות היפות של המיניאטורות, ומולן שרבוטים על חתיכת נייר לבן כאוייבים. אבל על כל הפנים - זה היה מוצלח.

כהכנה לפגישה הזו הייתי צריך לנבור בכדי למצוא נתונים בעבור מפלצות שחלקן קיימות (או לא) בספרות של עולמות פראיים. כך לדוגמה, שדוני אבק שאמורים היו להסתתר בחדר לצד מפלצת חלודה לא נמצאו, ועל כן "שודרגו" לעוד שתי מפלצות חלודה שהיוו קרב די שקול אל מול הקבוצה, בנוסף לקוביית הג'לטין שהגיעה גם כן במורד המסדרון. כן כן, גם לקוביה לא מצאתי נתונים, לא בהרחבת הפנטזיה, לא בספר החוקים הבסיסי ואפילו לא באסופת המפלצות, שם מצאתי דברים יפיפיים והזויים. לפני שהחלטתי לבטל את הקוביה ולמצוא לה תחליף, פניתי אל קהילת המנחים של עולמות פראיים בגוגל+ בבקשה למידע וקיבלתי תוך זמן קצר מספר רב של נתונים אפשריים לקוביה שכזו. 

יופי, קיבלתי את המידע הרצוי שזה דבר נפלא ומראה את ההתגייסות הקהילתית לעזרה. אבל אז עלה לי רעיון ליצור מעין אנציקלופדיה מקוונת בה יופיעו מידע על מפלצות, כוחות, יתרונות ומגרעות. לדעתי הקהילה רק תרוויח מזה וכולי תקווה שפינאקל יאמצו את הקו הזה גם כן, לכשהרעיון שלי יבשיל ויעבור משלב המחשבה לשלב הביצוע. 

ואם כבר בפינאקל עסקינן, לאחר שעיינתי לעייפה במדריך לשחקן במלחמה המוזרה הראשונה, (שאליה פרסמתי בשבוע שעבר סקירה מקיפה) ולאחר שהטרדתי את ג'ודי בלאק בתיקונים מינוריים בספר עצמו (ספרתי ארבע פניות לצורכי תיקון. בין אם קישוריות בקובץ, דיוק היסטורי אודות אחת המדליות, כותרת חסרה ועוד הפנייה לפרק לא קיים) וקיבלתי את תודותיה, העברתי את זמן הקריאה הקצר שלי לקריאתו של החוברת לשליט המלחמה. 

ובכן, התחלתי לדפדף וגיליתי פרק היסטורי מקיף בהתחלה (לא, לא, אין פה ספויילרים. לא לספר ולא לסקירה שתבוא בהמשך) והחלטתי לדלג עליו בשלב זה כי אני מכיר כבר את ההסיטוריה של מלחמת העולם הראשונה. נו, מהפרוייקט ההוא בוויקיפדיה. אבל כאן טעיתי. זו לא הייתה ההיסטוריה של המלחמה הגדולה. זאת אומרת, כן. זו הייתה ההיסטוריה אבל של המלחמה המוזרה... כל כולי שקוע בתוך העולם הזה ואני רק מחכה לרגע בוא אשוב לקרוא בו ולהבין כיצד לשלוט במערכה המדהימה הזו. זאת ועוד - היום נחתה בחשבוני שבאתר הבית של פינאקל עלילה נוספת להרצה במלחמה המוזרה הראשונה - In Vino Veritas. מערכה מבוססת נקודות עלילה (plot point campaign), רק שהפעם הגיבורים הם הגרמנים... נשמע מבטיח! כה לחי פינאקל!

זהו להפעם - ועד הפעם הבאה, הישארו פראיים!

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה