יום ראשון, 10 באפריל 2016

קוסמים קטנים

עטיפת הספר כפי שהתפרסמה באתר מימונה.
אני אב גאה. אני גם חובב נלהב של משחקי תפקידים. אחד הדברים שהייתי רוצה להעביר לילדי הוא את אחד מתחביבי האהובים. היכולת לשחק וללמד את הילדים היא אחד מהדברים שהופכים את ההורות לחוייה מעצבת (זה וקימה באמצע הלילה לגמילה מחיתולים...). הגדולה שלי מאד אוהבת לשחק משחקי לוח. אמנם טרם הצטיידתי במשחקים שאני אהבתי כילד (טליסמן הוא הזכור לי ביותר, אבל עברו מתחתי כמה וכמה משחקים מוצלחים), ואני מאד אוהב לשבת איתה ולשחק, לא משנה במה, אני לומד ממנה הרבה, בעיקר על עצמי.

בימים אלו רץ פרוייקט מימון המונים של קוסמים קטנים באתר מימונה. זה מסוג הדברים שאתה אומר לעצמך - איך אתה לא חשבת על זה קודם. מדובר על שיטה אשר תורגמה מאנגלית על ידי איתי חורב בסיועם של הגמדים ערן, אורי ואביב. אני עוקב אחרי הפרוייקט מהיום שפורסם בפייסבוק ורק ממתין לשלב הזה שבו אוכל לשלוף את הספר מהמדף, לשבת סביב השולחן עם הילדים ולשחק בעולם קסום ומופלא כמו שרק אנחנו, שחקני התפקידים, מכירים.

החוקים, כך מספר איתי בפרק הבונוס של על כתפי גמדים, מאד פשוטים עד שהילדים יכולים לקחת את הספרים בעצמם ולשחק לבד. אני מודה שאני לא מכיר את השיטה ו/או את העולם אבל זה נשמע ממש מגניב וכיף, והתחושה שלי היא ממש כמו התחושה שהרגשתי כשקיבלתי את הקופסא האדומה של מבוכים ודרקונים, אי שם בגיל 13, לפני עידן עידנים. 

אני מנצל את הבמה של הבלוג הזה, ובתפוצה שיש לו (גם אם היא לא גדולה...) להפיץ את המיזם ולתרום לו. אישית תמכתי בלב שלם ואני ממתין בקוצר רוח לקבל לפחות את הקובץ הדיגיטלי על מנת להתחיל וללמוד את השיטה לקראת הספר הפיזי שיגיע בהמשך ולהתחלת המשחקים עם הגדולה (ואולי עם חבריה או חברותיה?). כמובן שכמו בכל דבר חדש וכמו כל תובנה אחרת שיש לי בעולם משחקי התפקידים - סקירה נרחבת, הגיגים, מחשבות, רעיונות ועוד יגיעו במסגרת בלוג זה.

זהו להפעם, ועד הפעם הבאה - הישארו פראיים! (גם אם קטנים...)




אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה