יום שני, 28 במרץ 2016

אקטואליה, המלצות וחדשות

הסשן השבוע נקבע ליום חמישי כך שיוצא לנו שבוע וחצי בין סשן לסשן. מן הצד האחד יש לי מספיק זמן להתארגן על סשן חדש, להכין אותו כמו שצריך וכו' אבל מן הצד השני זה משאיר המון זמן ללא פעילות בבלוג. עקב כך אני אנסה למסד פינה בבלוג אשר תעסוק בעיקר בנושאים אקטואליים כפי שמעניינים אותי ואני מקווה שגם אתכם.


אז קודם כל, פרוייקט מימון ההמונים של פינאקל "המלחמה המוזרה הראשונה" הרחבה לחוקי הבסיס אשר היא למעשה ההרחבה הרביעית  בסדרת המלחמות המוזרות (אחרי המלחמה המוזרה השנייה, המלחמה המוזרה רומא וסיור החשיכה) הסתיים בהצלחה כבירה. היעד למימון עמד על 8,000$ וגוייסו בסוף הפרוייקט שערך שבועיים ימים מעל ל-60 אלף דולר! העותקים הדיגיטליים של הספר לשחקן והספר לשליט המלחמה נחתו אצלי בתיבה יחד עם עוד ארבע מפות מגניבות של שטח הפקר, תעלות קשר, כפר חצי מופצץ וגשר מעל נהר (עכשיו צריך רק למצוא דרך להדפיס אותם כראוי). החבר'ה ואני מתרגשים נורא ונוברים בספרים על מנת ללמוד אותם ולהניע מערכה בקרוב. וכמובן שסקירה על החוברות הללו תגיע בהקדם.

אני גולש המון על מנת לאתר חומר להעשרת המערכה הפאלפית שלנו בפרט ואת הבלוג הזה בכלל וכבר אספתי כמה וכמה מאמרים לתרגום אשר יצאו לאור בקרוב. במהלך השיטוטים שלי ברשת נתקלתי בשני חבר'ה - קריסטיאן סראנו ורון בלסינג אשר הרימו יופי של פרוייקט שנקרא Savage Bloggers Network או בקיצור SBN. הם מתחזקים שלושה פודקסטים פעילים אשר, כפי שמרמז השם שלהם, עוסקים במשחקי תפקידים בשיטת עולמות פראיים. הפודקסט הראשון הוא SBN News והוא מוקדש רובו ככולו לעידכונים אקטואליים מעולם העולמות הפראיים, השני הוא Simply Savage שאותו אני מאד מחבב ואסביר מדוע. בכל פרק (היו עד עכשיו חמישה פרקים) הם לוקחים נושא אחר ובוחנים את החוקים ומה שביניהם כך שהנושא הנדון ישאר פשוט, כיף ומהנה, האזנה אליהם העלתה לי כבר כמה רעיונות לרשומות עתידיות לבלוג. השלישי הוא Hangouts on Air אשר משמש במה לראיונות ודיונים שונים בפורומים רחבים יותר (טרם יצא לי להקשיב, אבל זה בהחלט ברשימה). 

קצת על מה אני עובד כרגע. אז כמו שכבר ציינתי, סקירה של המלחמה המוזרה הראשונה תצא בקרוב, כמו כן, הרפתקאת ההיכרות של עולמות פראיים The Eye of Kilquato עוברת תרגום והתאמה לחוקי ההתחלה עברית ותצא בקרוב לאור באתר הפונדק. אני פותח פינה חדשה בבלוג בשם "מורה נבוכים" בא אני, בהשראת SBN כמובן, אקח נושא ואחקור אותו לעומק כך שיהיה כיפי, מהיר ומהנה (הנושא הראשון שעל הפרק - מרדפים, השני - חסרונות ולגבי השלישי זה יהיה ככל הנראה בנושא כוחות והיצגים שונים), קמפיין הפאלפ שלנו גם הוא צובר תאוצה ועדכונים לגביו, לגבי העזרים שאני מכין לו, ולגבי שאר התובנות שיצוצו לי לגביו יפורסמו גם כן. ויש עוד כמובן פרוייקטים נוספים בקנה, ולהם יהיה זמן בהמשך...

זהו. עד כאן. 
ועד הפעם הבאה - הישארו פראיים!

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה